Skicka tillbaka extern kundfaktura
Guiden visar hur du skickar tillbaka en externa kundfaktura i workflow. Fakturan kan behöva sändas tillbaka till administratören för justering, ändring av uppgifter, makulering eller ändring av kund.
1. Välj Reskontra. klicka på Min meny, Min sida, och Att göra. Dubbelklicka på den faktura som ska skickas tillbaka.
2. Gå till Åtgärder och välj Skicka tillbaka i workflow.
3. Ange Anledning till att fakturan ska avattesteras/ändras och skickas tillbaka i Workflow. Klicka på Spara.
4. Skriv även i meddelanderutan vad som behöver ändras. Klicka på Spara.
5. Klicka på Tillbaka. Fakturan försvinner då från Att göra – listan och hamnar hos administratören som kan göra ändringen.
Senast uppdaterad:
Tack för ditt svar!
Berätta gärna vad vi kan göra bättre på den här sidan för att förbättra webbplatsen! Vi har ingen möjlighet att svara, men dina synpunkter är värdefulla för oss. Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du ändå skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av Kommunstyrelsen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.
Tack för ditt svar!
Du har nu hjälpt oss att förbättra våra webbplatser.