Avattestera/ångra attest av extern kundfaktura
Guiden visar hur du tar bort din attest på en extern kundfaktura, som har fel belopp, är felkonterad eller av annan anledning behöver ändras.
1. Klicka på fakturan som du vill avattestera. Gå till balken Bokningar och markera Intäktstraden.
2. Gå till Åtgärder och välj Avattestera.
3. Klicka OK om du vill genomföra avattesteringen. Ange orsak i meddelanderutan.
Attesten är nu borta och ändringar kan göras.
Senast uppdaterad:
Tack för ditt svar!
Berätta gärna vad vi kan göra bättre på den här sidan för att förbättra webbplatsen! Vi har ingen möjlighet att svara, men dina synpunkter är värdefulla för oss. Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du ändå skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av Kommunstyrelsen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.
Tack för ditt svar!
Du har nu hjälpt oss att förbättra våra webbplatser.